Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Hodnocení (0)

Co je dortová bitva?

  • privátní zážitek na objednávku
  • nezapomenutelné skupinové dobrodružství
  • vhodné pro skupiny přátel i firemní akce
  • adrenalin pro 3 až 40 osob
  • zábava během firemních akcí
  • časová náročnost až 90 minut

Účel hry:

  • co nejvíce zmazat protivníky
  • vyhnout se letícím dortům a zůstat čistý
  •  užít si legraci

Vhodné použít:

  • na rodinných oslavách
  • jako firemní teambuilding
  • při vícedenních firemních či školních akcích

Lokalita:

  • pořádáme tam, kde si zákazník poručí, např.
  • na vašem pozemku (rodinný dům nebo firma)
  • u hotelu, kde jste ubytovaní (povolení zajišťuje objednatel)

Pořadatel zajišťuje:

  • přípravu a moderaci zážitku
  • napečení a přívoz dortů

Základní varianta obsahuje:

  • 30 dortíků (vhodné pro 5 účastníků, na každého účastníka připadá 6 dortů)
    bude-li vás 20, doporučujeme zakoupit tákladní variantu 4x (získáte tak 120 dortíků)
  • přípravu a vymezení herního prostoru páskou
  • sdělení pravidel účastníkům
  • moderátora a časoměřiče
  • konání do vzdálenosti 10 km od Turnova (větší vzdálenost za příplatek) 

Příplatky:

  • 10 dortíků: 500 Kč (lze objednat vícekrát)
  • konání ve vašem prostředí, náklady na dopravu za vámi: (15 Kč/km od Turnova)
  • finální úklid vašeho prostředí po realizaci hry: 400 Kč/hodina pro každého najatého pracovníka

Dort:

  • pečený korpus o průměru 10 až 12 cm
  • bílý šlehačkový krém
  • papírový tácek pro snadnější manipulaci a házení

Pravidla:

  • pořadatel jednotlivým týmům doporučuje, aby si obstarali dresy (týmová trika)
  • během hry lze použít jen pořadatelem dodané dortíky
  • s dorty se nesmí házet jiné předměty/do dortů se nesmí nic vkládat
  • účastníci se pohybují pouze ve vymezeném herním poli
  • máte-li hry dost, dejte obě ruce nahoru a co nejdříve odejděte mimo herní pole
  • po hráčích s rukama nahoře se dorty nehážou
  • hvizd píšťalky přerušuje hru, účastníci zkamení a pokusí se nehýbat
  • dvojí krátký hvizd ukončuje pozastavení hry
  • hraje se tak dlouho,dokud je čím házet nebo dokud máte v herním poli alespoň jednoho protivníka
  • každý hráč má k dispozici daný počet dortů
  • hráči jednoho týmu nesmí použít dorty týmu druhého
  • za barikády je povoleno se schovávat
  • ochrana očí je povolena (různé typy brýlí, např. potápěčské, slunečné...)
  • pláštěnky, deštníky či celotělové kombinézy nejsou povoleny (není to taková zábava)

Ostatní:

  • s sebou si vemte ručníky, náhradní oděv a boty na převlečení
  • video šlehačkové bitvy

Smluvní ujednání:

Rezervovaný termín lze zrušit u pořadatele. Zrušíte-li svou účast na již rezervovaném termínu do 14 dní před zahájením zážitku, můžete si zvolit termín náhradní, v opačném případě cena zážitku bez nároku na náhradu propadá. Za zrušení se považuje i změna v čase konání téhož dne o více jak 2 hodiny. Dostaví-li se skupina na místo srazu později, koordinátor má právo zkrátit délku zážitku o míru jejich zpoždění. Na jednotlivé opozdilce se na místě srazu se zahájením nečeká. Obě strany se zavazují k tomu, že vyvinou maximální úsilí za účelem stanovení oboustranně vyhovujícího termínu konání. Pro případ, že by se nepodařilo najít vhodný termín v daném kalendářním roce, ujednávají smluvní strany odebrání služeb v roce budoucím. Má-li se konat zážitek na půdě objednatele, má objednatel právo změnit místo konání zážitku v rámci jednoho města. O změně místa konání musí objednatel pořadatele informovat nejpozději 48 hodin předem. Pořadatel si vyhrazuje právo změnit místo a čas zahájení, informovat musí zákazníka nejpozději 48 hodin předem. O změnách pořadatel informuje formou emailu (do 48 hodin před konáním), nebo SMS či telefonicky. Koordinátor je oprávněn neumožnit účast těm, kteří jsou pod vlivem omamných látek či alkoholu.

Pořadatel si vyhrazuje právo zrušit termín z důvodu, nevhodného počasí, nemoci nebo vyšší moci, přičemž zrušení termínu není důvodem pro navrácení finančního plnění zákazníkům. Je-li termín zrušen ze strany pořadatele, má zákazník právo službu odebrat v náhradním termínu. Nebude-li možné z důvodu časové vytíženosti pořadatele nebo obsazenosti prostoru konání zážitek konat v daný kalendářní rok, strany si ujednali, že zákazník odebere zážitek v budoucím roce. Pořadatel je povinný náhradní termín sdělit zákazníkovi co nejdříve, nejdéle však do 4 měsíců od zrušení termínu předchozího. Náhradní termín bude stanoven tak, aby vyhovoval možnostem zákazníka a byl v souladu s platností poukazu. Nebude-li navržený termín zákazníkovi vyhovovat, může jej odmítnout. Oblačno, zamračeno, chladné počasí, vysoké teploty, déšť či zhoršená viditelnost nejsou důvody pro zrušení účasti – za takových podmínek se zážitek koná. V případě pochybností o meteorologické situaci si prosím raději u koordinátora telefonicky ověřte, zda se zážitek bude konat. Za směrodatné se považuje počasí v místě pořádání hodinu před zahájením, nikoliv u účastníků doma, před jejich vypravením na místo srazu. Pořadatel nevrací finanční plnění takovým zákazníkům, kterým byl navrhnut náhradní termín a/nebo v případě, kdy zákazník odmítl službu odebrat v budoucím kalendářním roce. Zruší-li skupina jednou stanovený termín méně jak 14 dní před termínem konání, cena zážitku bez nároku na náhradu propadá. Foto je ilustrativní, může pocházet z jiných akcí.

clear

365
B324F

Ve stejné kategorii: